KARRIER TANÁCSADÁS

Kedves Álláskereső!

Szeretné növelni esélyét, hogy karrierjét sikeresen megújítsa?
Régóta keres állást, de pályázataira nem reagálnak?
Nincs tapasztalata, nem sikerülnek az interjúk?
Segítene, ha magabiztosan tudná, milyen erősségekre és készségekre támaszkodhat, hogyan tudja legjobban értékesíteni Önmagát?
Önbizalom hiányban szenved és ezen szeretne változtatni?
Optimális döntéseket szeretne hozni stresszes vagy kérdéses szituációkban?
Tudni akarja, jellemzően milyen elvárásokat támasztanak a munkaadók új dolgozóikkal szemben?

Felkészítjük!

Olyan támogatást és képzést nyújtunk, amely során kiemeljük értékeit, erősségeire támaszkodva együttműködve dolgozunk céljának elérésében.

Mit nyer, ha igénybe veszi tréningünket?
- Önéletrajzát közösen elkészítjük. Megtanulja, mitől nem lesz sablonos, miért fogják a pályáztatók előnyösebbként értékelni.
- Motivációs levelét együtt megírjuk. Sok munkáltató kéri, a jelölt kedvezőbb megitéléséhez nagymértékben hozzájárul. Kifejezetten figyelünk a formai, fogalmazásbeli és hangvételi elemekre és a megfelelő tartalomra és kidolgozottságra.
- Technikákat ismer meg, hogy lehet sikeres egy interjún. Elméleti és gyakorlati felkészítést kap, praktikus tanácsokkal látjuk el. Melyik napon, milyen időpontban tanácsos állásinterjúra menni, mit és hogyan mond el magáról.
- Megtudja az öltözék hogyan befolyásolja lehtőségeit, ami hozzásegítheti az álommunkához.
- Gyakorlatot szerez tesztek, szituációs esetek megoldásában.
- Felismeri korlátait, és legyőzi félelmeit.
- Elemzési képességet, hogy feltérképezze a munkáltatót és a pozíciót, amire pályázik. Figyelni fog az adott találkozó sajátosságaira,  ki lesz jelen, hogy hol kerül rá sor, részben miket lehet befolyásolni.
- Személyes munkaerőpiaci márkájának megteremtését.
- Kommunikációs készségének fejlesztését.

Kinek ajánljuk?
- Aki a fenti felvetések közül legalább háromban úgy érzi, érdemes bővebb információval és tudással rendelkeznie.
- Aki kihagyás után (kismama) vissza szeretne térni.
- Aki több örömre, elismerésre és megbecsülésre vágyik.
- Aki pályát szeretne választani illetve változtatni.
- Aki  megújulásra vágyik karrierjében.
- Aki szeretne magasabb pozícíóba lépni.
- Aki fel szeretne készülni egy várható leépítésre.
- Aki épp átél egy elbocsátást vagy leépítést.

Több mint 20 éves tapasztalattal és kapcsolatrendszerrel rendelkező szakmai tanácsadónk fog Önnek segíteni eligazodni a munkaerőpiac világában, és segíti az elhelyezkedésben.

Fontos döntés előtt áll:

Több nemes szándék kudarcát okozta már az akaraterő és a cselekvési kedv hiánya, mint az átlagos vagy gyenge képességek. Az a szép a tanulásban, hogy senki sem veheti el!

"A tudás kezdete, amikor elkezdünk felfedezni valamit, amit nem értünk. „

A tréning időbeosztása:
Basic általános tanácsadás: 1 x 90 perc
Classic általános tanácsadás és gyakorlati képzés 2 X 90 perc
Present komplex tréning 4 X 90 perc

Bővebb információért forduljon hozzánk bizalommal elérhetőségeinken!
 

VEZETÉS ALAPELVEI, MOTIVÁCIÓ, FELADATOK ÉS ESZKÖZÖK

A tréning azoknak a vezetőknek fontos, akik szeretnék elmélyíteni tudásukat a pszichológiai folyamatok logikája terén annak érdekében, hogy a beosztottaikat elvezethessék az elérni kívánt célokhoz.

A tréning céljai:
- Résztvevők megfigyelik és fejlesztik saját vezetői stílusukat, megismerik a vezetés tévhiteit és alapelveit, a valós feladataikat és a rendelkezésre álló eszközöket.
- Tudatosan használják erősségeiket, és képesek felismerni azokat a gyengeségeiket, amelyeket a mindennapi vezetés során kontrollálniuk kell.
- Elsajátítják a beszélgetések levezetéséhez szükséges retorikai eszközökkel kapcsolatos ismereteket
- Megtanulják a célmegállapodást a tervezés eszközeként és a motiváció motorjaként alkalmazni. Megismerkednek az önmotiváció és a külső motiváció lehetőségeivel és veszélyeivel.
- Képesek lesznek az értékelő beszélgetések optimális struktúrájának kialakítására, majd levezetésére.
- Megtanulják, hogyan kell a cél megállapodási, ellenőrzési és kritikai beszélgetéseket jól ötvözni a delegációs folyamatok során.
- Megismerik a munkatársak kiválasztásához, a megfelelő szervezeti rendszer felépítéséhez szükséges technikákat.
- Elsajátítják annak lehetőségét, hogy a minősítési eljárás során hogyan lehet minél jogszerűbben és átlátható módon a munkatársakat megítélni.
- Személyiség vizsgálati módszerek tapasztalatai alapján eladás technikai és kommunikációs repertoárjukat elmélyítik.

A tréning haszna, hogy a résztvevők megtanulják a modern vezetési eszközök szituáció- és emberorientált alkalmazását, miközben fejlesztik a munkatársi beszélgetések különböző formáinak célorientált levezetéséhez szükséges képességeiket.

A tréning módszertana előadás, tanulás visszajelzések és sikerélmények alapján, egyéni és csoportfeladatok, szerepjáték, saját esettanulmányok feldolgozása.

"A tudás kezdete, amikor elkezdünk felfedezni valamit, amit nem értünk.„

A tréning időbeosztása:
4 napos kurzus.
A napi időbeosztás: 4 x 90 perc (a szakaszok között ebéd- és kávészünetekkel)

Bővebb információért forduljon hozzánk bizalommal elérhetőségeinken!


ÉRTÉKESÍTÉSI TRÉNING

A tréning azoknak az értékesítőknek fontos, akik professzionálisan akarnak egy  értékesítési folyamatot felépíteni a bizalom kiépítésétől az utánkövetésig. A lépcsőfokok egymásra épülve következnek, ha valamelyik kimarad, többnyire nincs üzletkötés. Ez a technika az értékesítő aktív részvételét kívánja meg és folyamatos odafigyelést igényel, mivel befolyásolni és segíteni kell a vásárlót, terelve a lezárás irányába.

A tréning céljai:
- A résztvevők megtanulják a személyes értékesítés eszköztárának használatát gyakorlat centrikus tematikával.
- Megismerjék valós hétköznapi helyzetekre építve, mi a különbség eladás és értékesítés között.
- Az ügyfeleket fel tudják térképezni, hogy bennük új igényeket lehessen kelteni!
- Fejlessze a kommunikációt a magabiztos bizalom és kapcsolatépítéshez.
- Meglátni a különbséget a tárgyaló partnerek motivációi között.
- Bemutatni, milyen taktikák és technikák használhatók a kölcsönösen előnyös megállapodás eléréséhez.

A tréning haszna, hogy a résztvevők megtanulják a modern tárgyalástechnikai eszközök szituáció- és személyiség orientált alkalmazását, miközben fejlesztik a problémamegoldó készségüket, a nehéz helyzetek kezelését valamint a partner-partner viszony hiteles és meggyőző kialakításának különböző formáinak célorientált eléréséhez szükséges képességeiket.

- Elsajátítják a kérdezéstechnika eszközét és az érvelés módszereit.
- Megismerik a személyiség típusokat és ezek különböző hatását az értékesítésre.
- Bemutatjuk az információszerzés és kezelés valamint az érdeklődő hallgatás és aktív figyelés gyakorlati alkalmazását.
- Megtanulják az igényeknek megfelelő termék bemutatását, haszonérvelést, az ár eladásának és megvédésének a módszereit.
- Képesek lesznek az ajánlattétel stratégiáját alkalmazni.
- Megismerik a kommunikáció rejtett jelentéseit, a testbeszéd és a hitelesség fontosságát.
- Elérik a vásárlói döntést, megtanulják az értékesítés lezárását és ennek technikáit.
- Kezelik a kifogásokat és ellenvetéseket.
- Megismerik az utánkövetés jelentőségét, a további találkozások előkészítésének fontosságát.
- Alkalmazzák a visszajelzésben és az elégedettség mérésében rejlő potenciált.
- Új nézőpontba kerül a reklamáció, és az ebben rejlő értékek. Tudni fogják, hogyan lesz panaszkezelésből újra értékesítés.
- Tudatosan elemzik a hatékonyságot a napi értékelés és időbeosztás fontossága miatt.

A tréning módszertana előadás, tanulás visszajelzések és sikerélmények alapján, egyéni és csoportfeladatok, szerepjáték, saját esettanulmányok feldolgozása.

"A tudás kezdete, amikor elkezdünk felfedezni valamit, amit nem értünk. „

A tréning időbeosztása:
Basic elméleti és gyakorlati képzés : 2 nap
Classic általános tanácsadás, elméleti és gyakorlati képzés:  3 nap
Present komplex tréning: 4 nap

A napi időbeosztás: 4 x 90 perc (a szakaszok között ebéd és kávé szünetekkel)
 

Bővebb információért forduljon hozzánk bizalommal elérhetőségeinken!

 

CALL CENTER TRÉNING
 
A tréning azoknak a munkatársaknak fontos, akik professzionálisan akarnak egy  kommunikációs folyamatot felépíteni telefonon. Munkaeszközük a hangjuk. Ez a technika folyamatos odafigyelést és gyakorlást igényel, mivel az ügyfelek számára sok esetben egy céggel ez az első kapcsolatfelvétel, ezért nagyon fontos, hogyan tudunk bizalmat ébreszteni, értékesíteni és ügyet kezelni.
 
A tréning céljai:
- A résztvevők megtanulják a személyes bizalom kiépítését a kommunikáció gyakorlat centrikus eszközeivel.
- Megismerjék valós hétköznapi helyzetekre építve magabiztosan kezelni az elutasítást.
- Az ügyfeleket fel tudják térképezni, hogy bennük új igényeket lehessen kelteni!
- Megtanulják, hogyan kell pozitív energiával megnyerni a másik felet.
- Képessé tenni a résztvevőket az érzelmek és konfliktusok kezelésére.
- Elsajátítani a kérdezéstechnika eszközét és az érvelés módszereit.
- Bemutatni, milyen taktikák és technikák használhatók a kölcsönösen előnyös megállapodás eléréséhez.
 
A tréning haszna, hogy a résztvevők megtanulják a beszélgetés felépítését a bemutatkozástól az időpont egyeztetésig. Akár ellenvetések kezelésén keresztül értékesíteni tudják megbízóik szolgáltatásait és termékeit.
Fejlesztik a problémamegoldó készségüket, a nehéz helyzetek kezelését valamint a partner-partner viszony hiteles és meggyőző kialakításának különböző formáinak célorientált eléréséhez szükséges képességeiket.

 
- Elsajátítják a telefonos kommunikáció sajátosságait, a kérdezéstechnika eszközét és az érvelés módszereit.
- Megtanulják az igényeknek megfelelő haszonérvelést.
- Képesek lesznek az ajánlattétel stratégiáját alkalmazni.
- Elérik a vásárlói döntést, megtanulják az értékesítés lezárását és ennek technikáit.
- Kezelik a kifogásokat és ellenvetéseket.
- Új nézőpontba kerül a reklamáció, és az ebben rejlő értékek. Tudni fogják, hogyan lesz panaszkezelésből újra értékesítés.
- Tudatosan elemzik a hatékonyságot a napi értékelés és időbeosztás fontossága miatt.
 
A tréning módszertana előadás, tanulás visszajelzések és sikerélmények alapján, egyéni és csoportfeladatok, szerepjáték, saját esettanulmányok feldolgozása.
 
"A tudás kezdete, amikor elkezdünk felfedezni valamit, amit nem értünk. „
 
A tréning időbeosztása: 

Basic általános tanácsadás: 1 x 90 perc
Classic általános tanácsadás és gyakorlati képzés 2 X 90 perc
Present komplex tréning 4 X 90 perc
 
Bővebb információért forduljon hozzánk bizalommal elérhetőségeinken!

Kérdése van?
Keresse ügyfélszolgálatunkat a +36 1 951 2378 központi telefonszámon, vagy küldjön e-mailt az info[@]nobysco.hu címre.

Classic
Legyen Önnek is!
Present
Hűségét itt jutalmazzuk!
Party
Élje át az élményt!

Ismerje meg Ügyfélkártya típusainkat és az azokkal járó kedvezményeket! Rendelje meg az Ön számára legmegfelelőbbet és élvezze az egyedi lehetőségeket!

Bővebben...