A sikeres szervezetek, cégek működésének az egyik alapelve, hogy a feladatokat a lehető legalacsonyabb költségszinten végezik el. A költséghatékonysághoz elengedhetetlen, hogy megfelelő kontroll folyamatok működjenek. Ez garantálja, hogy a jól kalkulált tervszámok ténylegesen megvalósulnak, és a cég profitot tud termelni. Egy precízen beállított gépezethez hasonlóan, a megfelelő technológia lehetőséged ad az azonnali visszacsatolásra, ezáltal a cég folyamatosan, egyre és egyre magasabb szintre tudja emelni partnereinek kiszolgálását.

 

A  legtöbb cég rendelkezik céges használatban lévő személy-, teher-, és vagy egyéb haszongépjárművel. Pótolhatatlan eszköz, sokszor a hatékony munkavégzés elengedhetetlen kelléke. Minden cégnek az az elvárása a járművekkel szemben, hogy a gépek által előállított értékhez képest alacsonyabb legyen az üzemeltetési költségük. Ennek a feltétele, a megfelelő gépjármű kiválasztásán túl, hogy a gépek használata optimálisan, visszaélés mentesen történjen.

Bizonyos mennyiség után a gépjármű állomány áttekinthetősége, és megfigyelése fizikai korlátokba ütközik. Véges az egy ember által ellenőrizhető  járművek száma, és annak biztosítása, hogy az egyes autók munkavégzésével, az általuk bejárt úttal, a közlekedési szabályok betartásával vagy éppen az üzemanyag fogyasztásukkal minden rendben van. Ennek kezelése a sofőr elmondására hagyatkozva, vagy manuális módszerrel a tankolási adatokból nyert papír alapú statisztikákból lehetetlen küldetésnek tűnik.

A rossz technika kiválasztása képes olyan mértékben megnövelni a költségeket például az adminisztrációs feladatokon keresztül, hogy többe kerül az ellenőrzés, mint a ellenőrzött folyamat maga. A másik véglet amikor az ellenőrzés olcsó, de csak látszatmegoldást nyújt,  stabil adatokat nem szolgáltat. Ennek hatására az üzemeltetési döntések megalapozatlanok lesznek, ráadásul anélkül, hogy az üzemeltető tudna róla. Ha az üzemeltető nem akar vakon repülni, a döntések kizárólag megbízható adatokon alapulhatnak, melyeket nem a megfigyelt személyek irányítanak, hanem a napi működés során felmerült eseményekből, egzakt módon épülnek fel.

A kontrollálás rossz kommunikációja bizalmatlanságot, feszültséget szül a dolgozók körében. A jól kommunikált és jól felépített kontrollt elfogadják a munkatársak, sőt örülnek neki, mert amikor kívülálló okokból nem sikerül teljesíteni a tervszámokat, akkor sem kell magyarázkodniuk, és pontosan látszik az is, amikor erőn túl teljesítenek.

 

>> Hogyan érhető el ez?

Kérdése van?
Keresse ügyfélszolgálatunkat a +36 1 951 2378 központi telefonszámon, vagy küldjön e-mailt az info[@]nobysco.hu címre.

Classic
Legyen Önnek is!
Present
Hűségét itt jutalmazzuk!
Party
Élje át az élményt!

Ismerje meg Ügyfélkártya típusainkat és az azokkal járó kedvezményeket! Rendelje meg az Ön számára legmegfelelőbbet és élvezze az egyedi lehetőségeket!

Bővebben...